Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T14:13:44+01:00
Znam tylko św.Jana ewangwlistw on głosił życie Chrystusa
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:03:34+01:00
Ewangelia Mateusza opisuje Rodowód Jezusa Chrystusa, Jego narodzenie , przybycie mędrców ze Wschodu , ucieczka z Egiptu , Rzez dzieci oraz powrót do Nazaretu.

Ewangelia Marka nie opisuje dzieciństwa Jezusa.

Ewangelia Łukasza mówi o Narodzeniu Jezusa, Przybyciu pasterzy do żłobka, Obrzezaniu Jezusa, Powrót do Nazaretu , O dwunastoletnim Jezusie w świątyni oraz o życiu w Nazarecie.

Ewangelia Jana nie opisuje dzieciństwa Jezusa.
3 5 3