Odpowiedzi

2010-02-11T09:53:18+01:00
Nie ten przyjaciel co w
pogodnej chwili swą
życzliwoscią życie ci umili.
Lecz ten co w klęsce,
samotnej godzinie sztandar
miłości nad głową rozwinie.

Przyjaciel to ktoś, kto
cię zna i kocha za to,
czym byłeś, i kim jesteś,
i który podziela twoje
nadzieje, co do tego, kim będziesz.

Są w życiu chwile, które
na zawsze w pamięci
zostają i choć czas
przemija one nie mijają
i są osoby, które raz
poznane bywają w życiu
niezapomniane.

Rzeczy zmieniają się wokół
nas, zmieniają się także
i ludzie, którzy zniżają
się do poziomu rzeczy,
ale nie zmieniają się
przyjaciele, co udowadnia,
że przyjaźń to coś boskiego
i nieśmiertelnego.

Ile razy się potkniemy,
ile razy przewrócimy,
wciąż wstajemy od nowa.
Choć droga tak trudna i kręta,
nie musi być jedna krew,
ani jedno nazwisko,
jeden dom, ani rodzina.
Więzy nieśmiertelne, nierozerwalne,
nie zabije ich żadne zło.
Nie udajemy bohaterów,
ludzi nieomylnych i niezawodnych,
tylko mocno wierzymy,
że istnieją więzy silniejsze,
niż więzy krwi.

Nie bójcie się przyjaciół.
Przyjaciele mogą was tylko
zdradzić. Nie bójcie się
wrogów. Wrogowie mogą was
tylko zabić. Bójcie się ludzi
obojętnych. Oni nie zdradzają
ani nie zabijają, ale to za
ich milczącą zgodą dzieje
się zdrada i zabijanie

Jeśli w chwilach zwątpienia powiesz, że przyjaciół ci brak, to poszukaj mego imienia a ono powie ci, że nie jest tak.

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T11:19:58+01:00
Nie szukaj wielu przyjaciół,
bo to Cię unieszczęśliwi.
Lepiej mieć mało przyjaciół,
niech oni będą prawdziwi.

Ja nie umiem aż tak kochać,
By w poduszkę nocą szlochać.
Ja w przyjaźni wolę żyć,
A w nocy spokojnie śnić!

Przyjaciel wie ile wart jest sam.
Przyjaciel wie, kiedy odejść ma.
A gdy już jest wszystko wie bez słów...

Ja Cię ko... ale nogą,
Ja Cię lu... ale głową,
Ja Cię ści... ale drzwiami,
Taka przyjaźń między nami.

Istnieją w życiu chwile,
które w pamięci zostają.
I choć czas szybko mija,
One nie przemijają.
A także osoby, które raz w życiu poznane,
pozostają przez lata niezapomniane...



1 1 1