Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T10:14:49+01:00
Wydaje misie ,że dobrym rozwiązaniem byłby aksamit, welur, a może masz gdzieś w domu ścinki materiału który nazywa się trawka
nie tak dawno był w modzie myślę , że byłby do tego najlepszy, ewentualnie dzianina boucle (bukle), można jeszcze sprobowac z "porytym" styropianem i nakleic na niego troche kudłów z włóczki.
2010-02-11T15:37:52+01:00
Według mnie możesz użyć aksamitu,takiej miękkiej wykładziny ewentualnie możesz w domu poszukać jakichś strzępków materiału.Użyj też do tego trochę włóczki i styropianu.