Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T09:56:46+01:00
Rozwiązanie



2) Witam wszystkich zgromadzonych na balu szóstoklasistów, a szczególnie witam grono pedagogiczne. To wy nauczyciele i pracownicy szkoły pomagacie nam młodym ludziom piąć się na szczyty sukcesu. Życzę miłej zabawy i dziękuję za przybycie.
2 5 2
2010-02-11T09:58:14+01:00
W imieniu wszystkich 6 klas naszej szkoły chcielibyśmy serdecznie powitać całą radę pedagogiczną z panią dyrektor na czele. To dla nas wielka radość, że zgodziliście się państwo przybyć na ten bal. Jest to dla nas bardzo ważne i dziękujemy za obecność.
1 5 1
2010-02-11T10:02:09+01:00
Witam wszystkich zgromadzonych na balu szóstoklasistów, a szczególnie nauczycieli. To wy nauczyciele i pracownicy szkoły pomagacie nam młodym ludziom piąć się na szczyty sukcesu.Mam nadzieję ,że będziecie się dobrze bawić. Życzę miłej zabawy i dziękuję za przybycie.

Klasa VI