Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T10:22:58+01:00
1.Tomatensuppe [zupa pomidorowa]
2.Obstsuppe [zupa owocowa]
3.-Gemüsesuppe [zupa warzywna]
4.Gurkesuppe [zupa ogórkowa]
5.Schweinebraten - wieprzowina
6.Kelbsbraten - cielęcina
7.Hähnchen - kurczak
8.Obstsallat [sałatka owocowa]
9.Pizza - Pizza
10.Spagetti - Spagetti
11.Pommes frites [frytki]
12.mizeria - gurke
13. Kotlet mielony - schweinehackfleisch
14. ziemniaki - Kartoffeln
15. pierogi - Knödel
16. kluski śląskie - Schlesische Klöße
17. surówka - Salat
18. zapiekanka serowa - Käse-Auflauf
19. Sauce - Sos
20. Gedärme - Flaki
21.Fisch - Ryba
22. Die Öhrchen mit den Schimmelpilzen - Uszka z grzybami
23.Verfolg - Śledź
24.Karpfen - Karp
25.Kutia - Kutia
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T10:26:22+01:00
1 Gurkensuppe 1 zupa ogórkowa
2 Tomatensuppe 2 zupa pomidorowa
3 Brühe rosół
4 Nudeln kluski
5 gebacken Wurst pieczona kiełbasa
6 Pizza pizza
7 hamburger hamburger
8 Schnitzel sznycel
9-Chips frytki
10 Huhn kurczak
11 Kartoffeln, Blumenkohl ziemniaki z kalafiorem
12 Schlesische Klöße kluski śląskie
13 Pilzsuppe zupa grzybowa
14 Kohlsuppe kapuśniak
15 Erbsensuppe zupa grochowa
16 Bohnensuppe zupa fasolowa
17 Hähnchenfilet kotlety drobiowe
18 Schweinekoteletts kotlety wieprzowe
19 Kuchen bigos
20 Zwiebelsuppe zupa cebulowa
21 Herring Suppe zupa śledziowa
22 Karpfen karp
23 Wurst gedämpft kiełbasa parzona
24 Gzik gzika
25 Salat mit Karotten sałatka z marchewki