Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T10:40:23+01:00
1. zirędny- RĘDZINY
2. licwebieo- BIELICOWE
3. nabrutne- BRUNATNE
4. noczarmyzie- CZARNOZIEMY
5 . ienbagne- BAGIENNE
6 . ołpwe- PŁOWE

pozdrawiam ;)
9 4 9
2010-02-11T10:41:04+01:00
1. zirędny - rędziny
2. licwebieo - bielicowe
3. nabrutne - brunatne
4. noczarmyzie - czarnoziemy
5 . ienbagne - bagienne
6 . ołpwe - płowe
4 5 4
2010-02-11T10:41:06+01:00
1. rędziny
2. bielicowe
3. brunatne
4. czarnoziemy
5 . bagienne
6 . płowe
3 4 3