Uporządkuj podane sylaby , tak aby powstało hasło .

Żyz za ci gle za ży war by nicy le toś próch od ność

....................................................................

( to jest z tematu o rodzajach gleb w Polsce . )

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T10:43:22+01:00
Żyzność gleby zależy od zawartości próchnicy.

proszę ;))
16 4 16
2010-02-11T10:44:01+01:00
Żyz-ność
gle-by
za-le-ży
od
za-war-toś-ci
próch-nicy
8 3 8
2010-02-11T10:44:21+01:00

Żyzność gleby zależy od zawartości próchnicy

9 4 9