Odpowiedzi

2010-02-11T10:55:36+01:00
Uważam,że Pan/i ..... sumiennie i wozorowo wywiązywał/a się z powierzonych obowiązków. Pomagał/a uczniom udoskonalać i rozwijać ich zdolności. Zawsze punktualny/a i uśmiechnięta dawał/a innym motywację do wykonywania pracy. Grono nauczycielskie oraz uczniowie są pełni podziwu dla Pana/i .... i życzą sobie więcej takich ludzi w naszej szkole. Aby wszystkim żyło się lepiej. Aby rozwijać i powiększać wiedzę naszych podopiecznych.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T10:55:44+01:00
1)Myślę, że praktykant informatyki może być bardzo miły i interesujący, jak każda inna osoba. Można z pewnością o nim pomyśleć, że wybrał sobie interesujący go zawód i jest z niego zadowolony. Powinniśmy go szanować, ponieważ może kiedyś będzie wspaniałym informatykiem, znanym nawet na cały świat.
Informatyka to niełatwy zawód, więc osoba, która go wykonuje z pewnością jest inteligentna.

2)Pan Adam jest świetnym praktykantem. Jest dla wszystkich miły i dużo się od niego nauczyłem. Podziwiam jego spokój i cierpliwość oraz to, że traktuje nas jak dojrzałe, inteligentne osoby, którymi niekoniecznie jesteśmy. Bardzo tego pana lubię i szanuję. Podoba mi się jego zawód. Uważam, że to bardzo ciekawe i w przyszłości też mam zamiar zostać informatykiem.


Nie wiem o czy chodziło o opinię o praktykancie informatyki, jako zawodzie czy też praktykancie matematyki jako osobie, więc napisałam tak i tak :) Wybierz to co jest dobrze i życzę powodzenia z pracą. Pozdrawiam :P
1 1 1