Pogrupuj podane rośliny uprawne według ich wymagań glebowych , na których najlepiej się one rozwijają .

Rośliny :
chmiel , ziemniaki , pszenżyto , rzepak , len , buraki cukrowe , owies , żyto , pszenica , jęczmień

Rodzaje gleb :
czarnoziemy -
gleby mniej żyzne -
mady -

Dam naj !

3

Odpowiedzi

2010-02-11T11:01:18+01:00
Czarnoziemy - chmiel, buraki cukrowe, owies, żyto, jęczmień
gleby mniej żyzne - rzepak, len,
mady - pszenica, ziemniaki
9 2 9
2010-02-11T11:05:33+01:00


Rodzaje gleb :
czarnoziemy -pszenica,buraki cukrowe,
gleby mniej żyzne -owies,żyto,ziemniaki,chmiel ,pszenżyto, rzepak , len , jęczmień
mady - żyto,pszenica,buraki cukrowe
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T11:07:50+01:00
Rośliny :
chmiel , ziemniaki , pszenżyto , rzepak , len , buraki cukrowe , owies , żyto , pszenica , jęczmień

Rodzaje gleb :
czarnoziemy - buraki cukrowe , pszenica
gleby mniej żyzne - jęczmień . owies, ziemniaki, żyto , len , rzepak
mady - żyto , pszenica
42 3 42