Odpowiedzi

2010-02-11T10:56:46+01:00
Jak się nie da wkleić, to możesz wysłać jako plik i wtedy tylko ta druga osoba musi to odebrać.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T11:14:37+01:00
Po pierwsze: można to wysłać to drugiej osobie na gadu w formie pliku

po drugie: pamiętaj o tym, że: Aby mieć zdjęcie wklejone w oknie rozmowy gg, to musi ono spełniać pewne kryteria: waga i rozmiar: czyli jak zdjęcie jest za duże należy je przekonwertować na mniejsze: do tego służy np. bdb program XnView (for Windows)...Wybierz w nim: Narzedzia, konwertuj wiele plików, dodaj jedno lub więcej zdjęć, podaj ścieżkę na którą zostanie zapisany, kliknij na przekształcenia, tam zaznacz zmień rozmiar obrazu, i możesz go zmienić na typowe formaty jak 1024:768, 1280 x1024, 1650x1200 itp. Można także podać inne własne, ale tego nie polecam. Po tych czynnościach kliknij Dalej albo Konwertuj (bo nie wiem już dokładnie co tam jest). Po paru sekundach skonwertowane, czyli w twoim przypadku zmniejszone zdjęcia odnajdziesz w folderze docelowym. Teraz można je już swobodnie kopiować i wklejać.
2010-02-11T13:49:02+01:00
1. jak chcesz komuś wkleić to w rozmowie nacisnij taka na samym dole strzałke oddalajacą się w prawo i wstaw plik. Wybierasz zdjęcie i ci się wkleja.


Licze na naj.