Odpowiedzi

2010-02-11T11:22:09+01:00
Rozwiązanie




przyjaźń- myślę,że można żyć bez ludzi, ale nie bez przyjaciół. Są nam potrzebne bliskie osoby, którym możemy się ze wszystkiego zwierzyć, którym możemy zaufać i liczyć na ich wsparcie. Uważam, że napewno unikniemy samotności, gdy będziemy spędzać dużo czasu z ludzmi- najlepiej z tymi, którymi się dobrze czujemy. Napewno powinniśmy być sympatyczni wobec ludzi, zwłaszcza tych na których nam zależy, aby nie otsuneli się od nas. powinniśmy zaakceptować wady ludzi, których i tak nie możemy zmienić. czasem iść na ustępstwa. i takie tam, mam nadzieję, że choć trochę pomogłam ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T11:24:02+01:00
1. Nie palić
2. Nie pić
3. Dbać o siebie
4. Być śmiałym
5. Kultura na pierwszym stopniu
6. Być szarmanckim
7. Stosować się do zasad Savoir vivre
8. Zwracać na siebie uwagę w przynajmniej minimalnym stopniu.
9. Nie być aroganckim.
10. W miarę możliwości - dzielić się tym co masz.
11. Być odważnym.
Jeżeli zastosujemy się do w/w zleceń, samotność nam nie grozi :)
2010-02-11T11:24:10+01:00
1. Otorzyć się na innych,
2. Uśmiechać się do każdego,
3. Przełamać nieśmiałości,
4. Opanować umiejętność prowadzenia konwersacji,
5.Nie zamykać się w domu, tylko wyjść na świat.