Odpowiedzi

2010-02-11T11:43:13+01:00
1." Nie będziesz miał bogów cudzych przede mną."

2." Nie będziesz wzywał imienia Pana Boga swego
na daremno."

3 ." Będziesz dzień święty święcił. "

4 ." Będziesz czcił ojca i matkę swoją."

5." Nie zabijaj."

6." Nie cudzołóż."

7." Nie kradnij."

8." Nie mów fałszywego świadectwa
przeciw bliźniemu swemu."
9." Nie pożądaj żony bliźniego swego "

10 ." ... ani żadnej rzeczy która jego jest."
2010-02-11T11:43:37+01:00
1.nie bedziesz mial bogow cudzych przede mna
2.nie bedziesz bral imienia boga swego na daremno
3.pamietaj abys dzien swiety swiecil
4.czcij ojca swego i matke swoja
5.nie zabijaj
6.nie cudzoloz
7.nie kradnij
8.nie mow falszywego swiadectwa przeciw blizniemu swemu
9nie pozadaja zony blizniego swego
10ani zadnej rzezcy ktora jego jest
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T11:47:35+01:00
1 w niedziele i święta nakazane jest uczestniczyć we mszy świętej i powstrzymać się od wszelkich prac niekoniecznych.
2 przynajmniej raz w roku przystąpić do sakramentu pokuty
3 przynajmniej raz w roku przyjąć komunię świętą
4 zachowywać nakazane posty i wstrzemięźliwość od pokarmów mięsnych a w okresach pokuty powstrzymywać się od udziału w zabawach
5 Troszvczyć się o potrzeby wspólnoty Kościoła