Odpowiedzi

2010-02-11T12:04:27+01:00
Witam

Ragaly przejezdne sa to regaly wykorzystywane w magazynach do skladowania towarow w duzych ilosciach. Mozna skladowac tam towary o roznej dlugosci i szerokosci.Regaly te mozna obslugiwac z obu stron sa zbudowane w formie waskich korytarzy wzdluz ktorych moze poruszac sie dosc waski wozek widlowy. Pozdro
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T12:07:06+01:00
Regały przejezdne podłogowe to regały stosowane w magazynach.
Polecam ci stronę http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.silesiameble.pl/images/tory.jpg&imgrefurl=http://www.silesiameble.pl/index.php%3Fp%3D4/opis&usg=__QFUBUE9tFZVhPh7c0sdIrYZAc0M=&h=386&w=387&sz=31&hl=pl&start=9&um=1&itbs=1&tbnid=D9Q7NLCm-95-mM:&tbnh=123&tbnw=123&prev=/images%3Fq%3Drega%25C5%2582y%2Bprzejezdne%2Bpod%25C5%2582ogowe%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DN%26um%3D1

Tu masz ze zdjęciami.