Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T12:11:35+01:00
Bo jesteś spoko.. Zawsze roześmiana... Gdy potrzebuję, to mi pomagasz! Gdy świat mój się zawali, ty go układasz! Przyjaciele są jak Anioły, które przypominają twoim skrzydłom jak się lata. Przyjaciele są jak powietrze - zawsze i wszędzie.


mam nadzieje ze ok jak cos to sobie pozmieniaj pare zda


dasz najjj pliss
dzieki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T12:17:27+01:00
A więc tak :

Kochana .....(wpisać sobie xdd)
Z okazji walentynek,
chciałabym/chciałbym powiedzieć ci ile dla mnie znaczysz !
jesteś jedyną osobą której zaufałam .
Przyjaźń jest rzeczą cudowną i mam nadzieję że cieszysz się tak samo jak ja z tego że jesteśmy przyjaciółkami.
Czuję że gdyby ciebie ze mną nie było moje życie wyglądało by zupełnie inaczej byłoby puste, szare i smutne.
Wesołych walentynek.
twoja.... (tu siebie wpisz)



chciałabym zauważyć że te życzenia pisałam sama a nie ściągnęłam z jakiejś stronki.

pozdrawiam .