Odpowiedzi

2010-02-11T12:37:19+01:00
1/8
2/8
3/8
4/8
5/8
6/8
7/8
50 2 50
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T12:37:26+01:00
1/8, 2/8, 3/8, 4/8, 5/8, 6/8, 7/8.
23 4 23
a pytania? np a) ile wszystkicz losów było w tym pojemniku?
wszystkich**
aaaa bo to 2 zadanie a ja myślałam że 3 sorry
a właśnie co w tym 3???????????????
proszę pomóżcie jest późno a ja mam jeszcze to zadanie proszę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2010-02-11T12:38:04+01:00
1/8,2/8,3/8,4/8,5/8,6/8,7/8
31 4 31