Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T12:51:46+01:00
Zalety:
lepiej im poruszac sie w wodzie
ochronna przed urazami
nawilża
skora oddycha
Wady:
trudno im poruszac sie na suchym lądzie
69 4 69
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T12:51:58+01:00
Wady:
- dłuższy niedobór wody, wilgoci, nadmiar słońca może doprowadzić do wyschnięcia i śmierci - uzależnienie od śr. wodnego
zalety:
- ochrona przed wysychaniem,
- mniejsza siła tarcia w czasie poruszania się w wodzie,
- ułatwia wymianę gazową
47 4 47