Namiot ma kształt graniastosłupa o podstawie trójkąta prostokatnego równoramiennego, którego przyprostokatne wynoszą po 2 m. Oblicz objętość tego namiotu jeżeli długość tego namiotu jest równa 3,2m (podłogą namiotu jest największa ściana teh bryły). Proszę o dokładne wyliczenia.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T19:18:12+01:00
V = Pp * H
H = 3,2 m
Pp = 1/2 * 2 * 2 = 2 m
V = 2 * 3,2 = 6,4 m
Odp = Objeteość tego namiotu wynosi 6,4 m (kwadratowego).
2010-02-12T19:18:59+01:00
Pp=2m*2m:2=2m kwadratowe
V=2m*3,2m=6,4m sześciwnnych
2010-02-12T19:32:35+01:00
Pp=1/2a*h
Pp=1/2*2*2=2
V=Pp*H
V=2*3,2=6,4[jednostki sześcienne]