Oblicz pole trójkąta prostokątnego mając podaną przeciwprostokątną równą 20cm.. z góry dzieki


PS.: Zadanie jest w 2 części ćwiczeń ,,Matematyka wokół nas'' klasa 6.. str. 56 zad. 3.

PS2.: Jeśli by ktoś znalazł te ćwiczenia to prosiłbym o wszystkie wyniki z tego zadania. Z góry dziękuję.

Pozdrawiam liczę na szybkie rozwiązanie zadania.

2

Odpowiedzi

2010-02-11T13:14:19+01:00
Podaj dlugosc jednej przyyprostokatnej... to zrobie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T13:15:52+01:00
Jakby ci powiedziec. zadanie nie kompletne.?
potrzebne sa jeszcze dane. typu jakis kąt, jakas długosc..