Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T13:24:28+01:00
Pseudonim-nazwa nadawana innej osobie inna niż oficjalne imie i nazwisko,
trylogia-cykl dzieł składający się z trzech utworów,
autobiografia- opisywanie samego siebie,
biografia-opis dziejów całości życia,
biografik-osoba opisująca dzieje całości życia innej osoby,
2 1 2
2010-02-11T13:33:01+01:00
Pseudonim-nazwisko zmyślone, przybrane, używane zamiast właściwego przez pisarzy, artystów, działaczy konspiracyjnych!!
:))))

trylogia-cykl literacki złożony z 3 utworów!!!
:))))

autobiografia-opis własnego życia,niekiedy ujęty w formę fabularną!!!
:))))

biografia-opowiadanie o kolejach życia osoby historycznej, mające charakter naukowy,literacki lub popularyzatorski!!!!
:))))

biografik-nie ma czegoś takiego,ale wydaje mi się, że to moze być osoba która zajmuje się pisaniem biografii, albo osoba opisująca życie innej osoby, ;))))


mam nadzieję że pomogłam:))

1 4 1