Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T13:23:35+01:00
2x= pierwsza liczba parzysta
2x+2=druga parzysta

2x+3=pierwsza nieparzysta
2x+5=druga nieparzysta

2x+2x+2+2x+3+2x+5=362
8x=362-10
8x=352
x=352:8
x=44

2x=88
2x+2=90
2x+3=91
2x+5=93

spr. 88+90+91+93=362
te liczby to: 88,90,91 i 93
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T13:28:16+01:00
X- liczba parzysta
x +2 - kolejna liczka parzysta
x+3 - liczba nieparzysta
x+5- kolejna nieparzysta
x + x + 2 + x + 3 + x + 5 = 362
4x + 10 = 362
4x= 362 - 10
4x= 352 || :4
x = 88
x + 2 = 90
x + 3 = 91
x + 5 = 93