Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T13:25:24+01:00
Zad.1
74⁰W - NY
0⁰ - Londyn

12⁰⁰ - czas w Londynie
1⁰ - 4 minuty
15⁰ - 1 godzina
74⁰*4=296minut
296 - 4godziny i 56 minut

NY jest na zachód, czyli odejmujemy czas (słońce tam dopiero będzie),
czyli 12⁰⁰-4h56min, czyli 7.04 jest w Nowym Yorku

-----------------------------------------------------------------------------
zad.2

17⁰E - Wrocław
74⁰W - NY

74⁰+17⁰=91⁰
91⁰*4min=364min
364min=6h4min

12.16 - 6h4min = 6.12 czasu miejscowego w NY
2 5 2
2010-02-11T13:37:30+01:00
74*-0*=74*
15*x4=60*
60*=4 h
74*-60*= 14*
14*= 56*
74*= 4 h 56 min
W Nowym Yorku jest godzina 7.04

Wrocław 17*E
74*+17* = 91*
15*x6=90*
90*= 6 h
1* = 4 min
W Nowym Yorku jest godzina 6.12

* - stopnie
x - pomnożyć :)
36 4 36