1. Szereg , w którym zapisano tylko czasowniki w stronie zwrotnej to :
a) pojawił się , nie odmawia się , zamyślił się
b) zatrzymać się , uderzył się , wydostali się
c) zjawił się , zatrzymać się zwrócił się
d) uderzył się , czuje się , udano się

2. Ani jednego zaimka nie ma we fragmencie
a) więzień poprosił go o księdza
b)panowie wsiedli do swoich karet
c)a gdy zrobicie to , co wam powiem
d) pokręcił głową i wyznał zawstydzony

3.Liczebnik zastosowano w związku :
a)chwilę wolnego czasu
b) jedyny warunek
c)jeden warunek
d)niewielki krąg
4.Trzy przyimki znajduja się w szeregu :
i , pod , się , do , w
b) o , jej , by spod, tym
c) nad , tu , aby , ktolś , nie "
d) może czyż obok nieco z


Niech pisza osoby które maja pojęcie jakieś

3

Odpowiedzi

2010-02-11T13:26:32+01:00
1=d
2=d
3=c/d nie jestem pewny :(
4=a=i , pod , się , do , w
4 2 4
2010-02-11T13:26:58+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T13:27:56+01:00