Krzyżówka do klasy 2 gim.
1. Turecka danina nakładana na podbitą ludność niemuzułmańską. [na 6 liter]
2. Zawieszenie działań wojennych. [6 liter]
3. Oznaka władzy hetmana. [6 liter]
4. Zbrojna pomoc dla oblężonego miasta. [7 liter]
5. Miejsce zwycięskiej bitwy na Pomorzu floty polskiej nad szwedzką w 1627r. [5 liter]
6. Skrzydlata ciężkozbrojna jazda polska. [7 liter]
7. Miejsce zwycięskiej bitwy hetmana Żółkiewskiego z 1610r. [7 liter]
8. Bunt szlachty przeciw królowi. [6 liter]
9. Żołnierz elitarnej piechoty tureckiej fanatycznie oddany sułtanowi, wyszkolony z dzieci odebranych chrześcijańskim rodzicom. [ 7 liter]
DAJE NAJ !

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T13:36:10+01:00
1.haracz
2 rozejm
3. buława
4Odsiecz
5.Oliwa
6.Husaria
7 Kłuszyn
8.Rokosz
9.Janczar
na 100%
2 3 2
2010-02-11T13:37:46+01:00
1.Haracz
2.rozejm
3.buława
4.odsiecz
5.Oliwa
6.Husaria
7.Kłuszyn
8.rokosz
9.janczar

Mam nadzieję ze pomogłem :)
Chodzę do I klasy gimnazjum ale interesuje się historią.Daje 99,9% że dobrze
3 3 3
2010-02-11T13:44:03+01:00
1. haracz 2.rozejm 3.buława 4.odsiecz 5.Oliwa 6.Husaria 7.Kłuszyn 8.rokosz 9.Janczar
2 4 2