Odpowiedzi

2010-02-11T13:37:37+01:00
A)
P=6400 m²
a=80m
Obw=320m
b)
P=0.81 km²
a=0,9m
Obw=3,6m
c)
P=1,69 dm²
a=1,3m
Obw=5,2m
3 3 3
2010-02-11T13:37:40+01:00
A)P = a²= 6400 m²
a = 80 m
Ob = 4*80m= 320 m
b) P = a²= 0.81 km ²
a= 0,9 km
Ob = 4*0,9 km = 3,6 km
c) P = a²= 1,69 dm²
a =1,3 dm
Ob = 4*1,3 dm = 5,2 dm
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T13:37:53+01:00
Obwód kwadratu=4a
pole kwadratu=a²

a= bok kwadratu

a]a²=6400m²
a=√6400
a=80m
4a=4×80=320m = obwód
b]a²=0,81km²
a=√0,81
a=0,9km
4a=4×0,9=3,6km=obwód
c]a²=1,69dm²
a=√1,69
a=1,3dm
4a=4×1,3=5,2dm=obwód
4 4 4