1 część kościoła zbudowana na planie półkola -6 liter
2.malowidło ścienne wykonywane na mokrym tynku-5 liter
3.nawa poprzeczna- 8 liter
4.najcenniejsze skarby klasztornych bibliotek-7 liter
5.inne określenie kaplicy na planie centralnym -7 liter
6.architektoniczno-rzeźbiarskie obramowanie wejścia -6 liter
7. ilustracje w ręcznie pisanych księgach - 10 liter


1.okrągła ozdoba fasady kościoła-6 liter
2.pokrywanie rzeźb farbami -11 liter
3.przedstawienie matki boskiej z martwym ciałem Chrystusa na kolanach-5 liter
4.farby stosowane w malarstwie tablicowym
prosze pomóżcie mi -7 liter

2

Odpowiedzi

2010-02-11T13:59:39+01:00
1.kopuła
2.fresk
3.transept
4.kroniki
5.rotunda
6.portal
7.iluminacja

1.kopuła
2.
3.pieta
4.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T14:31:08+01:00
1.absyda
2.fresk
3.transept
4.kroniki
5.rotunda
6.portal
7.iluminacja
1.rozeta
2.polichromia
3.pieta
4.tempery