Odpowiedzi

2010-02-11T13:46:08+01:00
"Jest jeden, piękny par krajobrazowy,
co się załęczańskim zowie,
piękne w nim okazy,
każdy to powie,
znakomite i piękne,
dla każdego z miłośników,
dołącz do grona,
naszych najlepszych ogrodników "
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T13:52:00+01:00
Park Załęczański to jest to
Tu przyjeżdża ludzi sto
By podziwiać te widoki
Faunę florę piękne stoki
Zewsząd słychać różne wrzaski:
Przyjedź zobacz Park Załęczański
2 3 2
2010-02-11T14:43:29+01:00
Załęczański Park- Piękny Park.
Tam możesz oddychać,
A także i wzdychać,
Skały duże,
Piękne róże,
Miejsca wysokie,
Władze szerokie,
Cisza i spokój,
Ptaki śpiewają,
Dzięcioły stukają,
A ja siedzę w parku,
i myślę o kanarku.
2 4 2