Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T13:51:32+01:00
Moim zdaniem niemożna porównać króla Kazimierza Wielkiego do sławnych bohaterów z mitologii, poniewarz król Kazimierz Wielki niemiał nadludzkich mocy takich jak np
Zeus-syn Kronosa i Rei,wladca Olimpu,pan swiata
lub:
Herosi
30 4 30
2010-02-11T15:12:02+01:00
Myślę, że Kazimierza Wielkiego nie można porównać do Wielkiej Trójki ( Zeus, Posejdon, Hades ), ponieważ był on sprawiedliwym człowiekiem, ale nie miał nadprzyrodzonych mocy. Sławni bohaterowie, byli odważni, silni i mieli różne władcze moce, a omawiany król ich nie miał.

Myślę że pomogłam :))

Pozdrawiam ! ;D
116 4 116