Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T13:56:31+01:00
Drogi ojcze!

na wstępie mojego listu chciałbym Cię przeprosić za ból spowodowany moim odejściem.
Ale inaczej nie mogłem, miłość do Julii zwyciężyła. Jest ona ponad Wasze zakazy i miłość do Was. Moje życie bez Niej byłoby pozbawione sensu. Sprawiałbym sobie i Wam kłopot, bo tęsknota byłaby większa, a ból związany z tęsknotą do mojej ukochanej odbijałby się na Was dwa razy mocniej niż ból, który spowodowałem swoim odejściem i śmiercią. Myślę, że rozumiesz co czułem i czym to było spowodowane. A więc drogi ojcze przepraszam Cię i proszę żebyś mi wybaczył. Bo miłość i uczucia bywaja silniejsze niż Twoje zakazy.



Twój wierny syn - Romeo.
1 1 1
2010-02-11T13:58:43+01:00
Ojcze !
Istnieje taki cytat jak :
'miłość nie zna granic...' oto potwierdzenie :
Popełniłem samobójstwo z miłości do mej kochanej. Gdzie ona tam i ja. Nie miej do mnie ani do samego siebie żalu ! TO MIŁOŚĆ!MIŁOŚĆ ! MIŁOŚĆ , która jest okazywana na wiele sposobów , moja właśnie w ten sposób.