Odpowiedzi

2010-02-11T13:48:57+01:00
Umiejętność rozpalania ognia przyniosła człowiekowi wiele korzyści np. :
- ciepło w zimne dni
- możliwość gotowania, smażenia
- możliwość obrony przed dzikimi zwierzętami
- możliwość wyrobu produktów codziennego użytku
- możliwość handlu z innymi plemionami
- broń
21 4 21
2010-02-11T13:51:26+01:00
Umiejętnosc rozpalania ognia dała człowiekowi korzyści takie jak:
-oświetlenie.
-umiejętność odstraszania zwierząt
-gotowanie posiłków
-ciepło



Mam nadzieję, ze pomogłam;):)

Pozdrawiam, pa;**
15 3 15
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T13:57:59+01:00
Historia głosi że człowiek oswoił się z ogniem gdy palący się las już dogasał, człowiek wziął palący się patyk i zobaczył że nie jest taki straszny i co lepsze ogrzewa...
ludzie pilnowali ognia jak oka w głowie ponieważ nie wiedzieli jeszcze jak go rozpalić (jak zgasł to był wielki kłopot bo musieli czekać do następnego pożaru lasu)

to dało człowiekowi:
• ciepło w zimne dni
• narzędzie do gotowania i smażenia
• obronę przed dzikimi zwierzętami
• broń
• światło
• handel z innymi plemionami

niedawno miałem o tym lekcję
myślę że dostaniesz 6+ ;)
19 4 19