Odpowiedzi

2010-02-11T13:49:13+01:00
Masa ciała jest mierzona w kilogramach. ( np. ile ważysz, ile waży książka)
Ciężar ciała w Newtonach. ( Fg=m x g, czyli masa x 10 m/s^2)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T13:50:04+01:00
Masę podajemy w kg,
z kolei ciężar ciała czyli Fg= m * g podajemy w Niutonach :)
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T13:50:07+01:00
Masę ciała mierzymy w kilogramach, a ciężar w niutonach
1 5 1