Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T13:59:02+01:00
20x + 50y = 3500
y = x +49

20x + 50(x + 49) = 3500
20x + 50 x + 2450 = 3500
70x= 1050
x= 15
y= 15 +49 = 64

spr.

20 * 15 + 50 * 64 = 300 + 3200 = 3500

Odp: Banknotów 20zł było 15, a 50 zł było 64.
2010-02-11T14:00:09+01:00
X- ilosc bankn. 50zl
y- ilosc bankn. 20zl

50x+20y=3500
x-49=y
-------------------
5x+2y=350
5x+2(x-49)=350
7x-98=350
7x=448
x=448/7=64
y=64-49=15

ODP
ilosc bankn. 50zl bylo 64
ilosc bankn. 20zl bylo 15

pozdrawiam

Hans
2010-02-11T14:04:04+01:00
X-banknoty 50zł
y- banknoty 20zł
50x+20y=3500
x=y+49

50(y+49)+20y=3500
50y+2450+20y=3500
70y=1050
y=15

x=y+49
x=15+49
x=64