Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T14:09:22+01:00
Ala pojechała nad morze, gdzie przeżyła niezapomniane wakacje, gdyż poznała wiele nowych osób.

Ewa je jagody, którymi się opiekowała, podlewała.


Eliza potrafi rozwiązać zadanie, toteż jest mądra, i grzeczna.

Michał nie odrobił zadania domowego, i wymyślił wymówkę, że nie miał czasu.

Komputer to urządzenie, które potrafi uczyć, bawić i pomagać.

Moja koleżanka Ania nie lubi, gdy ktoś na nią krzyczy, mówiła mi, że ją to denerwuje.

Weronika chodzi do 3 klasy, jest miła, ładna i uczynna.

Pani Zosia hoduje jabłonie, śliwy i je na co dzień musi podlewać.

Ewelinka boi się wody, boi się, że się utopi.

Konie to piękne zwierzęta, mają działanie na naszą psychikę, i potrafią być przyjacielem człowieka.

NIe umiem pisac zdan np. z 2 czasownikami i 2 przecinkami a wiec dalam tak ;)
1 5 1
2010-02-11T14:20:03+01:00
Mariolka zrobiła w sklepie duże, wyniosłe zakupy i zapłaciła za nie bardzo dużo pieniędzy.

Wojtek uczył się na matematykę cały dzień, a następnego dnia dostał ze sprawdzianu bardzo niską ocenę.

Byłbym szczęśliwy gdybym wyjechał na wakacje do cioci i spotkał się tam z moim kuzynostwem, dlatego czekam na ferie!

Mam dobre oceny, o które bardzo dbam.

Jestem wesoły kiedy gram na komputerze, oglądam telewizję, ale najbardziej gdy czytam książki!

Bardzo lubię mojego kolegę Bartka i uwielbiam spędzanie z nim mojego cennego, drogiego czasu.

Cenię sobie uczciwość, doceniam mówienie prawdy, jednak są sytuacje w których dla dobra bliźniego trzeba kłamać!

Dziś miałem fatalny dzień, bo oszukałem swojego najlepszego kolegę, dostałem jedynkę ze sprawdzianu i pokłóciłem się rano z młodszą siostrą.

W przyszłości pragnę być sławny , jeździć odjazdową limuzyną, lecz najbardziej kręci mnie śpiewanie na scenie.

Kochaj róże, kochaj bratki, a najbardziej serce matki, bo gdy mama będzie w grobie, smutne życie będzie Tobie!





2 4 2