Odpowiedzi

2010-02-11T14:01:52+01:00
Slowa te mowia o tym ze przykro jest kiedy ludzie maja przyjaciol, odsoby bliskie i zaufane a czasami w ppieniedzmi czy innymi dobrami materialnymi zapominaja o najwaznieszym - przyjazni ktora wedlug mnie trzeba pielegnowac i dbac o nia inaczej mozemy zostac samotni i opuszczeni przez bliskie osoby.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T14:03:18+01:00
Ja rozumiem to tak: To przykre dla przyjaciela, gdy o nim zapominasz. Przyczyn może być wiele np. nowy przyjaciel, wiele spraw na głowie itp. Np. mnie, byłoby smutno gdyby mój przyjaciel zapomniał o mnie. Jest podobne do tego przysłowie " Dla przyjaciela nowego, nie opuszczaj starego". Trzeba szanować wszystkich przyjaciół! Można ich mieć naprawdę miliardy, ale nie wolno o nich zapominać, jeżeli nadal są Twymi przyjaciółmi!
1 5 1