Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T14:12:32+01:00
1. może miec tymczasowe prawo jazdy
2. może pracowac na krótki okres ale bez umowy
3 musi chodzic do 18 roku do szkoły
4 moze iśc za świadka do sądu
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T14:59:44+01:00
*Ma prawo do godnego traktowania jego osoby.
*Ma prawo do nietykalności osobistej i poczucia
bezpieczeństwa.
*Za pisemna zgoda rodzica i w określonym przedziale godz iść do pracy
*Prawo do nauki
*Rodzice są opiekunami prawnymi i do czasu uzyskania przez Ciebie pełnoletności decydują o Tobie
*prawo do wyrażania swojego zdania
*prawo jazdy kategorii B1 (można od 16 lat) na pojazdy o masie do chyba 550kg