Odpowiedzi

2010-02-11T14:12:53+01:00
UWAGA!!!!!
W Jerozolimie zaginęła sławna osoba Mojżesz. Wyglądem przypominał starego mędrca z laską z drewna. Nagroda za znalezienie danej osoby to jedna piramida za darmo.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T15:43:20+01:00
UWAGA!!!
Zaginął starszy mężczyzna o imieniu Mojżesz. Ma długą siwą brodę. Chodzi o lasce. Niedawno widziany w pobliżu faraona. Duże zmiłowanie do pustyń. Mocno wierzący. Osoby, które widziały Mojżesza, proszone są o zgłoszenie się do jego domu.