Odpowiedzi

2010-02-11T14:26:36+01:00
Owszem można.
Jeśli zrobimy bądź ściągniemy z internetu napis.gif, i wkleimy go do Word'a to będziemy mieć tekst animowany (oczywiście musimy takowy zrobić/znaleźć)
2010-02-11T15:53:15+01:00
Word ma wbudowane w siebie kilka efektów. Gdy coś napiszemy klikamy na to PPM ----> czcionka -----> efekty tekstowe i tam mamy kilak efektów
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T16:43:43+01:00
Nie ma takiej opcji w Wordzie