Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T14:24:12+01:00
Na wystawie malarstwa XIX i XX wieku było dużo bardzo ciekawych dzieł. Na wystawie zaprezentowano malarstwo zaliczane do polskiej awangardy, pierwszych dziesięcioleci XX wieku: formizmu i koloryzmu. Kierunki te wzorujące się na najnowszej sztuce europejskiej - kubizmie, fowizmie, futuryzmie- zrywały z tradycją realistyczną i dominacją narracji w obrazie na rzecz deformacji, geometryzacji i układów barwnych.

Z zeszytu do Historii ;D

Liczę na naj :D
8 4 8
2010-02-11T14:26:25+01:00
Dnia 23 kwietnia pojechałem na wycieczkę na wystawę malarstwa. Widziałem sławny obraz (np.panny z kapturkiem) i dużo innych 19 i 20 wiecznych obrazów.Bardzo mi się tam podobało :)
4 3 4