Odpowiedzi

2010-02-11T14:22:05+01:00
Chcę żyć i żyć będę Chcę kochać i kochać będę
Chcę śmiać się i śmiać się będę chcę ciebie i ciebie zdobędę!
Chcę, by słowa: ja i Ty
Były jednym słowem: My!

1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T14:27:13+01:00
Gdy skłonności masz do chlania,
nie uciekaj od kochania,
gdy narkotyk Cię przerasta,
znajdź partnera se i basta.


Ten liścik z całusem dziś do Ciebie leci, humor Ci poprawi, a sercu żar roznieci. Pomyśl dzisiaj o mnie tak słodko i miło, żeby w środku zimy cieplej się zrobiło.


Choćby mróz mi uszy mroził, choćby mi ktoś palcem groził, choćby mnie trzymano o wodzie i chlebie, nie braknie w mym sercu miłości do Ciebie. Tobie więc wysyłam całusów tysiące - do nich dziś dodaję serce me gorące.


Co się będę rozpisywać
Chcę Ci czas Twój wciąż ożywiać,
Z Tobą dalej w życie iść,
Przyjacielem Twoim być!
1 5 1