Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T14:24:15+01:00
Na południu góry , na północy niziny a cała Polska je podnosi bez siły.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T14:31:37+01:00
Z czego słynie nasza Polska
powie cała Małopolska.
Na mazowszu Wisła płynie
A w Krakowie Krak dziś słynie.
Na mazurach jezior blask
Z dala słychac wodny plask.
Cała Polska to niziny,
choć zdarzają się wyżyny.
To jest własnie nasza Polska
4 4 4