Ułóż dwa pytania dotyczące znaczenia wybranych wyrazow lub wyrażeń.Nastepnie zaproponuj zabawne i nietypowe odpowiedzi na kazde z pytań
Przykłady:
-Jak nazywa się syn optyka?
-synoptyk.

-Co to jest ciało niebieskie?
-Osoba,której jest bardzo zimno.

Ale mi chodzi o to zeby to byly takie nie typowe!! Bo sama nie moge nic wymyśleć pomóżcie niech nie będą też zboczone albo nie odpowiednie!! DZięki z góry..^^

2

Odpowiedzi

2010-02-11T14:26:06+01:00
Czemu ptaki lecą do ciepłych krajów?
Bo nie chce im się iść.
Gdzie spotykają się papieże?
Papież jest tylko jeden.












PozDrO :)
18 3 18
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T14:29:52+01:00
-Co to jest: w dzień narzeka, w nocy pływa?
Szczęka teściowej.

1)W którym miesiącu rodzi się najwięcej dzieci?
-W 9.
2)Dlaczego Napoleon nosił zielone szelki?
- Żeby mu spodnie nie spadały.
3) Z samolotu wyskoczyło 3 skoczków: I ważył 80kg, II - 100kg, III - 60kg. Kto był pierwszy na Ziemi?
- Adam i Ewa.

26 3 26
to jest z strony zapytaj. Pl ściągasz