Proszę o przetłumaczenie kilku zwrotów na język niemiecki:
-wybierz język niemiecki
-wróć do strony głównej
-słownik
-animacja
-filmik video


PS: proszę o przetłumaczenie wszystkich zwrotów.Po przetłumaczeniu danego zwrotu proszę o napisanie w nawiasie o jaki zwrot chodzi.Proszę o bezbłędność!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T14:27:27+01:00


wybierz język niemiecki -Wählen Sie die Sprache Deutsch
wróć do strony głównej -zurück zur Homepage
słownik-Wörterbuch
animacja-Animation
filmik video - Added Video
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T14:59:11+01:00
-wybierz język niemiecki-Wählen Sie die Sprache Deutsch-wróć do strony głównej -zurück zur Homepage
-słownik -Wörterbuch
animacja - Animation
-filmik video - Added-Video pozdrawiam
:) mam nadzieje ze pomogłam