Opisz zdarzenia zawarte w osiemnastym i dziewiętnastym rozdziale Ewangelii św. Jana. (W punktach)

______________________________________________

Proszę piszcie odpowiedzi jak najszybciej potrzebuję to na jutro :/ :)
Opłaca się daje najlepsze i wszystkie punkty :)

2

Odpowiedzi

2010-02-11T14:31:56+01:00
-spor o pierwszenstwo
-zgorszenie
-zablakana owca
-braterskie upomnienie
-obowiazek przebaczenia
-nielitosciwy dluznik
-nierozelwalne malzenstwo
-Jezus blogoslawi dzieci
-bogaty mlodzieniec
-niebezpieczenstwo bogactw
-nagroda za dobrowolne ubostwo
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T14:48:44+01:00
Jest to całkowicie zrobione przeze mnie. Myślę, że się spodoba. Zastosowałam też cytaty z Biblii.

- Jezus wraz z uczniami w ogrodzie oliwnym
- Judasz przybywa do ogrodu z latarniami, pochodniami i bronią
- Szymon Piotr odcina słudze arcykapłana (Malchosowi) prawe ucho
- Wtedy Jezus powiedział "Schowaj miech do pochwy. Czyż nie mam pić z kielicha, który Mi podał Ojciec?"
- pojmanie i związanie Jezusa; zaprowadzenie do Ananiasza
- Piotr idzie z Jezusem i nie wchodzi do środka, tylko zatrzymuje się przed bramą
- Pierwsze wyparcie się Piotra; służąca zapytała Piotra "Czy może i ty jesteś jednym spośród uczniów tego człowieka?" On odpowiedział "Nie jestem".
- Arcykapłan przepytuje Jezusa; Jezus zostaje spoliczkowany przez jednego ze sług
- Drugie wyparcie się Piotra; ktoś zapytał "Czy i ty nie jesteś jednym z jego uczniów?" On odpowiedział "Nie jestem".
- Trzecie wyparcie się Piotra; Jeden ze sług arcykapłana zapytał "Czyż nie ciebie widziałem razem z Nim w ogrodzie?" On ponownie zaprzeczył i wtedy kogut zapiał trzy razy
- Jezus przed Piłatem
- Piłat powiedział do Żydów " Ja nie znajduję w nim żadnej winy(...)"
- Uwolnienie Barabasza
- Biczowanie Jezusa; Ukoronowanie koroną cierniową; okrycie purpurowym płaszczem; kpiny żołnieży
- Wydanie Jezusa Żydom, aby go ukrzyżowali
- Droga krzyżowa
- Ukrzyżowanie Jezusa wraz z dwoma więźniami
- Napis INRI nad krzyżem Jezusa ( Jezus Nazarejczyk, Król Żydowski )
- Śmierć Jezusa na krzyżu; ostatnie słowa Jezusa "Wykonało się!"
- Jeden z żołnierzy przebija bok Jezusa włócznią
- Pochowanie ciała Jezusa.
2 3 2