Odpowiedzi

2010-02-11T14:30:03+01:00
R=12cm
pole=πr²=π×12²=144πcm²

r=6cm
pole=π×6²=36πcm²

stosunek pól=144π:36π=4
7 2 7
2010-02-11T14:30:04+01:00
P12=πr²=π144
P6=πr²=π36

P12/P6=π144/π36=4
P6/P12=1/4
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T14:33:31+01:00
P=πr²

P1=π*12²
P1=144π

P2=π*6²
P2=36π <-- pole drugiego koła

P3=P1-P2
P3=144π-36π
P3=108π <-- pole figury otrzymanej po wycięciu koła

P3/P2=108π/36π
P3/P2=3


Odp. Stosunek wynosi 3:1

@Ci przede mną

Przeczytajcie jeszcze raz zadanie ;]
22 4 22