Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T14:44:45+01:00
Skąpiec - chtry - samolubny
pochlebca - lizus -
wesołek - humorysta - śmieszek -żartowniś -dowcipniś
nierób -leń - obibok-
kłamczuch - przekręcacz-
awanturnik - kłutliwy - zadzora-
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T14:45:50+01:00
A.żyła , chytrus . chciwiec
b.fagas , cmokier . lizus .

c.wesołek. dowcipniś , dowcipas , żartowniś , śmieszek

d.pogard. próżniak , wałkoń , (patentowany/śmierdzący) leń , arcyleń , leniuch

e. kłamca , łgarz , arcyłgarz , oszust , oszukaniec , krzywoprzysięzca
18 2 18
zapomniałaś o awanturniku
2010-02-11T14:46:32+01:00
Chytry, nadmiernie oszczedny, chciwy zachłanny
nie moge znalezc :(
dowcipnis zartownis smieszek figlasz
leń prozniak leser darmozjad obibok truteń
kłamca łgarz łobuz
5 2 5