Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T14:53:42+01:00
V=Pp*H
Pc=2Pp+Pb

a)
a=4
H=8
Pp=4*4=16
V=16*8
V=128
Pc=2*16 + 4*4*8 = 160

2010-02-11T14:56:38+01:00
A) P = (4*4)*2+4*(8*4)=32+128=160cm kwadratowych.->pole pow.
V=(4*4)*8=128 cm sześciennych -> objętość.

b) a=3
H=7
P=(3^2*pierwiastek z 3 )/4
P=(9*pierwiastek z 3 )/4
V= [ (a^2)*pierwiastek z 3 ]/2
V= (9*pierwiastek z 3) * 7 /4 = (63* pierwiastek z 3)/ 4

2010-02-11T15:00:45+01:00
A) czworokatnego o krawedzi podstawy 4 i wysokosci 8 cm
Pc=Pp*2+Pb
Pp=16cm
Pb=(2*4*8)*2=128cm
Pc=2*16cm+128cm=160cm
V=Pp*H
Pp=16cm
H=8cm
V=16cm*8cm
V=128cm
b) trojkatnego o krawedzi podstawy 3 i wysokosci 7
Pc=Pp*2+Pb
Pp=3cm
Pb=3*3*7=63cm
Pc=3cm*2+63cm=69cm
V=Pp*H
Pp=3cm
H=7cm
V=3cm*7cm
V=21cm