Odpowiedzi

2010-02-11T14:58:51+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
2Mg + O2--->2MgO

MgO + H2O--->Mg(OH)2
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T20:22:22+01:00
2Mg + 02 ---> 2 MgO
MgO + H2O ---> Mg (OH)2

Licze na naj
1 1 1