Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T14:53:44+01:00
Skala 1:100 000
odległość w terenie 8 km = 8 000m = 80 000 dm = 800 000 cm | zamieniam km na cm ponieważ KAŻDA sakla jest zapisana w cm np. 1:100 000 odpowiada, że 1 cm na mapie odpowiada 100 000 cm w terenie

800 000/100 000 = 8 cm
Odp.:Odległość 8 km na mapie w skali 1:100 000 wynosi 8cm
2 5 2
2010-02-11T15:31:24+01:00
No wiec:
wiey ze 8 km too 800000 cm.

a na mapie skala to 1 km to 100000 cm.
wieć zeb y obliczyc odleglosc amiedzy miastami w cm to trzeba pomnozyc :
800000*
100000
---------
80000000000 cm
3 2 3