Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T14:53:38+01:00
Dane:
Lew : 80 km/h
Słoń : 40 km /h
Mrówka : 0,01 km /h

a) 80,00:0,01=8000
Odp.Lew jest szybszy od mrówki o 8000 razy

b) 40,00-0,01=39,99
Odp.Słoń jest szybszy od mrówki o 39,99 km/h


Myślę że pomogłam...
Pozdrawiam ;)
2 4 2
2010-02-11T14:53:42+01:00
A)

80/0,01=8000 razy

b)

40-0,01=39,99 km/h
2 5 2
2010-02-11T15:05:56+01:00
Dane:
Lew : 80 km/h
Słoń : 40 km /h
Mrówka : 0,01 km /h

a) 80:0,01=8000
b) 40-0,01=39,99
odp.:Lew jest szybszy od mrówki o 8000 razy a słoń jest szybszy od mrówki o 39,99 razy.



1 5 1