Odpowiedzi

2010-02-11T14:59:18+01:00
Przeczytanie powieści "Krzyżacy" H. Sienkiewicz daje nam wiele rozmyślań na jej temat. W pierwszym tomie czytelnik dowiaduję się jaka jest wierność Zbyszka do Danusi. Mimo wielu przeszkód biorą ze sobą ślub. Natomiast w tomie drugim intrygującym wątkiem jest porwanie Danusi- czytelnik zagłębia się w książkę.


Proszę bardzooo:)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T15:31:36+01:00
Po pierwsze możemy poznać historie Polski w tamtych czasach m. in. właśnie bitwę jaką stoczyli Krzyżacy z Polakami i to jak dzielnie walczyli o swój kraj. Po drugie możemy poznać obyczaje naszych przodków, broń jaką się posługiwali, stroje w jakich chodzili oraz styl mówienia w tamtych czasach,czyli gwarę staropolską.


mam nadzieję ze pomogłam;))))
:***