Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T14:57:45+01:00
Wyróżniamy dwa rodzaje skutków oddziaływań między ciałami:

a)dynamiczne:
-wprawianie ciała w ruch, Np. kopnięcie piłki,
-zatrzymanie ciała będącego w ruchu, Np. złapanie pilki,
-zmiana kierunku ruchu ciala, Np. odbicie pilki,
b)statyczne:
-zmiana kształtu ciała, Np. spadająca szklanka.
1 5 1
2010-02-11T14:59:00+01:00
1. skutki dynamiczne- występuje gdy następuje zmiana prędkości ciała
2. skutki statyczne- to zmiana kształtu ciała (odkształcenie)
1 3 1
2010-02-11T14:59:24+01:00
- grawitacyjne,
- elektromagnetyczne.
- jądrowe słabe,
- jądrowe silne.
1 3 1